Eftekasat
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

Eftekasat

اقوى منتدى اجتماعى وثقافى واكبر تجمع للاصدقاء

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

لماذا اللذين نحبهم يقسوا علينا؟اليست حقيقة؟

كاتب الموضوعرسالة
capo

ذكر
العمل/الترفيه : مش عارف لسة الى ربينا كتبة هنشوفة

لماذا اللذين نحبهم يقسوا علينا؟اليست حقيقة؟ Empty
مُساهمةموضوع: لماذا اللذين نحبهم يقسوا علينا؟اليست حقيقة؟   لماذا اللذين نحبهم يقسوا علينا؟اليست حقيقة؟ Icon_minitimeالإثنين أغسطس 18, 2008 9:39 am

فاقصد انه مثلا حينما تتعلق فتاة بشاب وتحبه وتسعى دائما لاثبات هذا الحب من الاهتمام به والخوف عليه والسؤال عنه دائما لماذا يقابل اغلبنا هذا الحب العنيف بفتور وعدم الاهتمام والنظر الى هذا الشخص بعين الاستهتار وعدم التقدير بل وتصل الى حد الاهانة يعني بلغتنا احنا الشباب "دي خنقتني يا عم كل شوية تتصل بيا وعامل ايه واكلت ايه زي ما تكون مش وراها غيري لا وايه معندهاش دم كل ما اكنسل عليها تتصل تاني لغاية لما اتخنقت منها وقلتلها ايه هو بالعافية" طبعا 99% من الشباب لو لقى واحدة بتعاملوا كده ده رد فعله الطبيعي هو الرد والمعاملة ديه ونفس النسبة ونفس الاسلوب لو شاب بيحب بنت بالطريقة ديه يا على العذاب اللي هيشوفه منها وهتدي له وش لغاية ما يكره حياته .......مش ده الواقع ولا انا غلطان؟....................نيجي نبص من الزاوية التانية يعني لو البنت حبت واد ولقيته نفض لها يعني تقيل في معاملته معاها ياااااااه تلاقيها ايه كل يو بقى تتحجج باي حاجة علشان تكلمه المهم انها تعمل اي حاجة علشان تلفت نظره بعكس الغلبان اللي بيحبها ويتمنى رضاها .ونبص نفس الوضع لو الواد بيحب بنت وهي منفضى له شوف يعمل ايه بقى ممكن يعمل اي حاجة علشان تحس بيه ويتمنى بس تقوله صباح الخير غير الغلبانة اللي بتحبه وتسأل عليه طول الوقت ولا يعبرها....وحاجات كتير من ديه ....لغاية لما في الاخر نصحى على الواقع ده...هو انا مش كلامي صح برضه ولا انا غلطان؟

لماذا اللذين نحبهم يقسوا علينا؟اليست حقيقة؟
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-