Eftekasat
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

Eftekasat

اقوى منتدى اجتماعى وثقافى واكبر تجمع للاصدقاء

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

لا تحزن(عائض القرنى)

كاتب الموضوعرسالة
AHMED MAKTABA
المدير العام
AHMED MAKTABA

ذكر

لا تحزن(عائض القرنى) Empty
مُساهمةموضوع: لا تحزن(عائض القرنى)   لا تحزن(عائض القرنى) Icon_minitimeالثلاثاء أغسطس 12, 2008 11:44 am

بسم الله الرحمن الرحيم
بجد انا مش هاقول غير كلمه واحده..((((((((((((((((((((((((((((لاتحزن)))))))))))))))))))))))
طبعا كتير مستغرب من معنى العنوان لا تحزنبصرلحه انا لما قرات عنوان الكتاب استغربت اوى يعنى ايه لاتحزن
فقرات الكتاب فعرفت فعلا ليه معنى الكتاب (((((((لاتحزن))))))))
فقررت انزل الكتاب فلقيت انه كبير اوى وممكن افضل سنتين اكتبه Very Happy Very Happy Very Happy
فقررت اجيبه ملف صوتى وعلى فكرة الكتاب ده للدكتور الداعيه الاسلامى الكبييييييييييييير
((((((((((((عائض القرنى))))))))))))) وهو دكتور سعودى
والكتاب ده حقق اكبر مبيعات فى الوطن العربى كله بطريقه مستحيله فقررت ان انا اجيبه بس على شكل ملف صوتى
وبرضه بصوت الدكتور عائض القرنى والملف مساحته صغنونه خالص وياريت تحملوها عشان والله العظيم
ان شاء الله اللى هايسمعها مش هايحزن تانى وهايعرف ازاى يتعامل مع الحياه
والرااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااابط اهو Basketball Basketball Basketball Basketball Basketball Basketball
http://www.2shared.com/file/2406232/c42ad545/_____.html

ياريت اكون قدرت اساهم ولو بشكل بسيط فى اعطاء هذا المنتدى جزء حتى ولو كان صغير جدا
حتى يكون من اكبر المنتديات فى الوطن العربى
واشكر ايضا مدير المنتدى على الجهد الكبير الذى يبذله من اجل هذا المنتدى : cheers cheers cheers: cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers
ahmedmaktaba
https://eftekasat.ahlamontada.net

لا تحزن(عائض القرنى)
صفحة 1 من اصل 1